Przeprowadzamy profesjonalnie badania eyetrackingowe z wykorzystaniem eye trackera Tobii Pro X2-60, wyposażonego również w Mobile Device Stand, który umożliwia prowadzenie testów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

Oferujemy współpracę w modelu b2b oraz wykonywanie kompleksowych badań eyetrackingowych na zlecenie.

Badania odbywają się w profesjonalnym studiu fokusowym w naszej siedzibie.

Przeprowadzamy testy eyetrackingowe na:

  • Stronach www oraz ich makietach
  • Aplikacjach na urządzenia mobilne
  • Filmach oraz animacjach
  • Oprogramowaniu komputerowym
  • Plakatach i ilustracjach
  • Ulotkach i broszurach, również w postaci fizycznej
  • Elementach identyfikacji wizualnej
  • Innych materiałach graficznych

 





Model b2b

Gotowy model b2b dla Twojej firmy, możliwy do wprowadzenia od zaraz, bez żadnych nakładów, w trzech prostych krokach:

  • Ty oferujesz badanie eyetrackingowe swoim klientom i ustalasz warunki współpracy.
  • My przeprowadzamy technicznie badanie i generujemy kontent. 
  • Ty na podstawie swojego doświadczenia interpretujesz wyniki wygenerowane przez nas, uzupełniając raport końcowy. 

Wykonanie badania eyetrackingowego

Realizujemy kompleksowe badania eyetrackingowe począwszy od rekrutacji respondentów, aż po przygotowanie raportu końcowego, oferujemy:

  • Rekrutację uczestników, przygotowanie badania oraz scenariuszy.
  • Przeprowadzenie badania eyetrackingowego w naszej siedzibie.
  • Opracowanie raportu końcowego przedstawiającego wyniki i interpretację badania.

Model b2b

 

W naszym modelu b2b stawiamy na stworzenie wspólnego produktu, który stanie się integralną częścią Państwa oferty. To Państwo oferują swoim Klientom możliwość przeprowadzenia tego typu badań, my zaś stoimy z boku i wspieramy Państwa w działaniach dostarczając wszelkie potrzebne materiały oraz informacje dotyczące przebiegu badań czy możliwości naszego sprzętu.

Wykorzystanie badań eyetrackingowych nie musi zawsze oznaczać wielokrotnego zwiększenia budżetu przeznaczonego na realizację projektu. W naszej ofercie ceny przeprowadzenia takich badań zaczynają się od 2000zł.  Wprowadzenie tego produktu do oferty pozwoli Klientowi na unikatową szansę wglądu w efektywność odbioru jego materiałów przez respondentów. Za sprawą badania możliwa jest optymalizacja rozmieszczenia treści – kluczowa kwestia dla maksymalizowania wydajności odbioru. Eye tracker jest w stanie dużo szybciej niż jakakolwiek inna technologia znaleźć odpowiedź na pytania takie jak: który z porównywanych layoutów jest najbardziej przyjazny użytkownikowi lub co przeszkadza mu w finalizacji zakupu prezentowanego na stronie produktu.

Po otrzymaniu od Państwa informacji dotyczących badania, przygotowujemy jego procedurę oraz uzgadniamy z Państwem termin jego realizacji. Gdy badanie jest już gotowe zaczynamy nagrywanie testów na respondentach, a następnie zajmujemy się przygotowaniem wyników, generujemy materiały, które następnie przekazujemy Państwu. Dostarczone przez nas materiały mogą Państwo wzbogacić swoją wiedzą i ubrać w atrakcyjny dla Klienta raport lub wykorzystać podczas wykonywania zlecenia dla Klienta

Współpraca z różnymi podmiotami pomogła nam wypracować model umowy, którą oferujemy partnerom. Definiuje ona wstępne warunki współpracy, które następnie uzupełniane są o załączniki odnoszące się do konkretnych zleceń. Wzór naszej umowy o współpracę możesz pobrać tu:

Przeprowadzenie badania eyetrackingowego

 

Dla naszych Klientów przeprowadzamy kompleksowe badania eyetrackingowe. Badania mogą mieć na celu sprawdzenie odbioru i interakcji respondentów z wszelkiego rodzaju materiałami wizualnymi - począwszy od stron internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne, przez filmy reklamowe/promocyjne, aż po materiały marketingowe takie jak ulotki, foldery czy różne elementy identyfikacji wizualnej, które mogą zostać zbadane w wersji fizycznej (nie tylko prezentowane w postaci elektronicznej na ekranie komputera).

W naszej ofercie ceny badań eyetrackingowych zaczynają się już od 5000zł!

Zajmujemy się całością przeprowadzenia badania. W kontakcie z Klientem ustalamy problematykę wraz ze szczegółowymi aspektami podlegającymi analizie badania – pragniemy być blisko naszych Klientów i pomagać im w identyfikacji ich potrzeb. Na podstawie uzyskanych informacji przygotowujemy scenariusze badania i określamy grupę docelową. Opracowujemy badanie, a jednocześnie koordynujemy proces rekrutacji uczestników. Po zakończeniu zbierania danych zabieramy się za ich szczegółową analizę. Nie skupiamy się na szukaniu odpowiedzi na powierzchowne pytania, ale przede wszystkim, wykorzystując eye tracker, identyfikujemy niedostrzegalne kwestie, które pozwolą naszym Klientom rozwiązać prawdziwe problemy. Rezultaty prezentujemy w atrakcyjnym raporcie, który przedstawia nasze obserwacje i sugestie zmian jakie należy wprowadzić w celu zwiększenia użyteczności badanego materiału.

Chcesz przetestować użyteczność swojej strony, sprawdzić czy jej odbiorcy łatwo trafiają na kluczowe dla Ciebie informacje? Zastanawiasz się czy możesz usprawnić korzystanie ze swojej aplikacji? Chcesz porównać layouty swoich materiałów graficznych, żeby sprawdzić, który jest bardziej atrakcyjny dla odbiorców? Zapraszamy do kontaktu w sprawie badań, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i doradzimy jak można znaleźć rozwiązanie na nurtujące Państwa problemy.

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej Wielkopolski

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie.

Zamknij